...o księgowości wiemy prawie wszystko...
WITAJ
Od 2006 roku podatkowo i księgowo wspieramy firmy różnej wielkości i o zróżnicowanej charakterystyce branżowej.
Działamy w zespole osób i podmiotów o szerokim zakresie znajomości tematyki księgowej, podatkowej i kadrowej, dzięki temu sprawnie rozdzielamy i realizujemy zadania dotyczące zleconych prac.
Zdobyte doświadczenie pozwala nam na wspieranie firm na każdym etapie ich rozwoju. Pomagamy przy rozpoczęciu działalności gospodarczej osób fizycznych a także spółek prawa handlowego. Prowadzimy rozliczenia płacowe i kadrowe pracowników.
Zapewniamy miłą atmosferę i rzeczowe rozwiązywanie problemów przekazywanych przez naszych klientów.
Będzie nam miło jeśli dołączycie Państwo do tego grona.
Zapraszamy do naszego biura ale pracujemy również zdalnie.... ;)
HISTORIA
2006 - ROK ZAŁOŻENIA
2007 - Zmiana lokalizacji - ul.Obornicka 98
2014 - Zmiana lokalizacji - ul.Kamieńskiego 205/44
2019 - Nowa siedziba - ul. Hugona Kowarzyka 3/3
DOŚWIADCZENIE
Biuro Rachunkowe DEMONET to już przeszło 16 - letnia historia naszej firmy na rynku usług księgowych we Wrocławiu. Zebrane w tym czasie doświadczenie nasz zespół z powodzeniem przekładał na korzyści dla naszych partnerów w biznesie.
Mimo dużego doświadczenia w pracy z sektorem średnich przedsiębiorstw mamy świadomość, że księgowość to nie tylko duże firmy, dlatego skupiamy się również na współpracy z małymi podmiotami, niekiedy będącymi firmami jednoosobowymi.
Szeroki wachlarz branż oraz uniwersalny przekrój rozmiarów działalności naszych klientów, bez obaw pozwala nam zaproponować Państwu podjęcie rozmów na temat opieki nad Państwa księgowością i rozliczeniami podatkowymi...
...w miłej atmosferze, z zaangażowaniem i profesjonalizmem.
KADRA
Podpisując umowę z naszym biurem macie Państwo gwarancję współpracy z doświadczoną kadrą posiadającą uprawnienia do prowadzenia
- ksiąg rachunkowych,
- uproszczonej księgowości,
- rozliczeń podatkowych,
- rozliczeń kadrowo - płacowych
Profesjonalizm działania naszego zespołu poparty jest
- posiadanymi certyfikatami Ministerstwa Finansów,
- ubezpieczeniem branżowym,
- użytkowaniem licencjonowanego oprogramowania księgowego,
- szkoleniami i dostępem do profesjonalnych baz wiedzy.